Logo - www.geeef.nl

Optimale sportprestaties

Sporten is gezond!

Maar alleen als u er verantwoord mee omgaat! Voldoende beweging, minimaal 30 minuten per dag, is noodzakelijk voor een gezond werkend lichaam.

niels origineel

         Geregeld bewegen:
  • helpt u beter in vorm te blijven en uw postuur te verbeteren, wat mogelijke orthopedische gezondheidsproblemen kan verminderen.
  • houdt uw cardiovasculaire (hart en bloedvaten) systeem intact.
  • versterkt uw spieren.
  • verbetert de lenigheid van uw lichaam.
  • verbetert uw alertheid.
  • kan u helpen bij een betere productiviteit op de werkplek.
  • zorgt ervoor dat u lekkerder in uw vel zit, doordat er endorfine vrijkomt.
  • gedurende de dag, kan u helpen 's avonds beter te slapen.

Of u nu 20 of 50 jaar oud bent, iedereen kan beginnen met een bewegingsprogramma. Het is nooit te laat om te starten.

Bij intensief sporten wordt het lichaam echter zwaarder belast. Hierdoor heeft uw lichaam ook meer voedingsstoffen nodig om na het sporten te herstellen.

Veel sporters krijgen te weinig van de juiste voedingsstoffen binnen. Om toch de gewenste inspanning te kunnen leveren, wordt spiermassa afgebroken. De opbouw van spieren vindt echter niet plaats. Door inzichtelijk te maken wat de voedingswaarde is van uw huidige voedingspatroon, krijgt u exact te zien waar ruimte is voor verbetering met het oog op de beste prestatie.

Of u nou een recreatief sporter bent of intensief topsport bedrijft, ik help u graag met een voedingsprogramma op maat voor uw gewenste resultaat.

Meer informatie? Neem dan contact met me op.